Goedemorgen!
Hier spreekt je Vader...



Vandaag neem Ik al je problemen
voor mijn rekening. Onthoud alsjeblieft goed
dat Ik daarbij je hulp niet nodig heb.

Mocht de duivel je toevallig opzadelen met een
situatie die je niet aankunt, probeer dan niet die
toch zelf op te lossen. Doe hem maar gewoon in de
KVJ (Klussen Voor Jezus)- postbak. Hij zal
behandeld worden op Mijn tijd, niet de jouwe.

Ligt het probleem eenmaal in deze bak, laat het dan
daar en probeer niet het er weer uit te halen.
Vasthouden of eruit halen vertraagt de oplossing
van je probleem. Als het een situatie is die je wel aankunt,
vraag Mij dan om raad. Dit om zeker te
weten dat je de juiste oplossing hebt gekozen.

Omdat Ik sluimer noch slaap, hoef jij verder niet
wakker te liggen. Ontspan dus maar, Mijn kind.
En als je Me nodig hebt, dan ben Ik maar 1 gebed
bij je vandaan........ Prettige dag!

Ik hou van je,

God